Majs

Trådstartare
igår gick min hund bort, inte ens 7år gammal, och fyfan vad jag saknar honom.

Rest In peace.:cry:

Sv: borta.

ja de får man. jag var inte hemma, var på skolan som vanligtt.
pappa skulle ut och gå med honom på morgon promenad. Efter ca tio minuter så trillar han bara ihop och dör. (pulsåder som sprack tro?)
Jag fick kyssa honom godnatt för sista gången igår kväll (när han låg där död och kollade på mej) och idag begravdes han i sin favoritskog, och just nu könns det som jag bara vill begrava mej där brevid.
Det är ingen hund här hemma som skäller när jag kommer innanför dörren eller viftar på svansen och ser glad ut. och värst av allt, det finns ingen underbar hund att begrava mej i när jag gråter som värst. :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 851
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar