Borta med vinden

Sv: Borta med vinden

Verkar som om allt efter mitten av juli är borta. :( Men det kanske kommer tillbaka. Gunnar jobbar ju på det.

Mm...vi får väl se till att uppdatera de gamla lite då, o fixa in nya :smirk:

Min kvalificerade gissning är att det är borta.Och det som är kvar är sen senast det gjordes en backup.

läser man på första sidan inlägget Gunnar har gjort så får allting inte plats ännu på den nya servern

står även att han kommer att stänga ner servern då och då för att göra lite underhåll. Trådarna kommer nog tillbaka... som sagt.... allt får inte plats än :angel:

Är det så här det känns att vara dement?

:D
Borta med vinden har jag själv varit.......men nu har jag fått internet HEMMA igen :bump:
Vi får väl börja en ny era...:D

martha skrev:
Borta med vinden har jag själv varit.......men nu har jag fått internet HEMMA igen :bump:
Vi får väl börja en ny era...:D

Då sätter vi på Stormhatten då:p

oki skrev:
Mm...vi får väl se till att uppdatera de gamla lite då, o fixa in nya :smirk:

Å jag som inte var hit på 2dagar å kollade mina trådar om tryckvagn m,m... såg bara att det kommit inlägg. men raderade allt från mailboxen:mad: :crazy:

Hehe....Jag har väl mognat :angel:

Nä, men nu har jag en stackare jag ska försöka få igång igen :d
Milord Iron som jag köpte, sen sålde för att köpa tillbaka honom igen....Ajajajaj...:cool:

Va gullig du är :love:
Jag har ju fått gått till "kontoret" för att komma in på internet....Och det ligger klart under avdelning urtråkigt..... Men nu hoppas jag det håller sig ett tag så jag kan vara med lite i svängarna.. :D
Jag har saknat alla er också här inne....

martha skrev:
Hehe....Jag har väl mognat :angel:

Nä, men nu har jag en stackare jag ska försöka få igång igen :d
Milord Iron som jag köpte, sen sålde för att köpa tillbaka honom igen....Ajajajaj...:cool:
En stackare...:angel: ja, jag hoppas då att du inte behövde betala mer för honom andra gången...:smirk:
Ge honom en puss från mig...

hehe låter bra, så du slipper sitta inne i Vinter när det är sådär mysigt -25 :bow:

ALLA tycker det utan jag :love:
** Vad ska du med en 8 årig gammal valack till??**
Men vi ska visa dom vi :D

Jag gillar den grabben, annars skulle jag aldrig tagit tillbaka honom...

Jag ska pussa på han....Han är verkligen en stor personlighet och nu lägger jag ner ALL tid på honom som ensamhäst.....

Det är lite lyxigt att ha en ensamhäst efter att ha slitit med en MASSA hästar.Hur fördriver du tiden i övrigt då?

Nja, jag har ju 7 st, 2 fölmärrar, 2 föl hos nafayette...gammelhigsten bor kvar på gården, en i träning och "mille" har jag inackorderad på ett stuteri i närheten ( han o smasher :D) jag har bara han o hundarna att bry mig om...plockar lite lingon :angel: o kokar sylt ...TYP :D

Jag har en affärside som jag precis satt i verket :D

martha skrev:
Nja, jag har ju 7 st, 2 fölmärrar, 2 föl hos nafayette...gammelhigsten bor kvar på gården, en i träning och "mille" har jag inackorderad på ett stuteri i närheten ( han o smasher :D) jag har bara han o hundarna att bry mig om...plockar lite lingon :angel: o kokar sylt ...TYP :D

Jag har en affärside som jag precis satt i verket :D
Har du en kamera? Skulle vara hur kul som helst att få se en färsk bild på Smasher. han är en av mina favoriter...:)

Jajamen :D det kan jag försöka fixa...men några "uppställda" kan jag inte lova.......han är ganska "vanlig" där han lullar omkring...jättesnäll kille

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: Unafraid
·
Utrustning Nej, jag har inte testat strömmen i tråden ännu. Men nu när jag hade dragit om alla trådarna i hagen och satt igång aggregatet (nät)...
Svar
2
· Visningar
247
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Frasse skulle bli hennes pappas häst att rida i skogen – men nu kvalar Minna Dottori honom till Amatörtouren. Det är ingen som märker...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur