börjes termotäcke?

Lydia

Trådstartare
Någon som har termotäcket från Börjes? Det där vinröda för knappt 300 kr?
Hur är storlekarna? (Min häst är rätt nätt över bogarna, men kommer antagligen att få en redig rumpa när hon kommer igång..)

ja har inget sådant men ja har börjes orkan regn och det är ganska litet i bogen och bredare över rumpan. kanske deras andra täcke är gjort efter samma modell?

Jag har inye det vinröda men medryttarhästen (arab, men inte så arabtypisk) hade ett grönt likadant. Det passade honom bra.

har ett sånt..dom är jätte fina! köpte det just..så jag vet inte hur bra det är..men verkar helt ok.. :smirk: passade min häst perfekt..(arab/ halvblod) :D :love:

är den gamla gröna modellen verkligen samma som den här? De ser inte likadana ut på bilden?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
727
Senast: Lisen82
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: iNHALE
·
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
503
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka