Börjes minitäcke?

Zolimita

Trådstartare
Någon som har regntäcket mini från Börjes för 199kr?
Funderar på att beställa ett sådant och undrar hur det är i storlekarna.

Jag har ett sånt täcke fast i vinter. Det är rätt bra i storlekarna men är lite för låg i framtill till dom två som haft det.

Jag köpte regntäcket för några veckor sen, i stl 85. Det var väldigt stort på min minishettis (mkh 85 cm och tunn i modellen). Det är ganska djupt, så det går väl till knäna sisådär... :p Sen var halsöppningen lite vid, så det åker bakåt. Men jag har bara provat det i stallet ännu, det är inte riktigt läge att sätta på täcke än så länge... :D

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
303
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
720
Senast: fio
·
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka