Börjat bajsa inne?? Hjälp!!

chilling

Trådstartare
Min hund som är sex år (blir sju år i år) har bajsat inne två nätter i rad! Han går ut tidigt på morgonen och sent på kvällen så det är ingen lång tid på natten som han är inne. Naturligtvis går jag med hunden fler gånger på dagen men det intressanta här var kanske kvälls och morgonpromenad.
Vad kan det bero på?? Skulle ni åkt med er hund till veterinären om den gjor så?? Hunden har aldrig tidigare bajsat inne förut och han skämdes väldigt på morgonen när jag hittade bajset.
Han har inte ätit något annat än hans vanliga mat och bajset var "normalt".
Varför gör han så?? :(ska ringa och höra med veterinären imorrn om han kan få komma på en koll.

När får han mat på dagen? Om ett av ( eller det enda) hans mål ligger sent på eftermiddagen så kan det bli så att han behöver bajsa på natten. Lägg målen tidigare. Han ni nyligen bytt foder?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 770
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka