_Ninni_Hedblom_
Trådstartare
På söndag blir Balder 6 månader, så igår fick han sitt vuxenhalsband.
Nu är han ingen liten fjant längre.
Har ställt in halsbandet så långt det går och passar precis då. =)
Det kommer definitivt passa när han är färdigvuxen också, då halsbandet är gjort för rottis, mastiff och GD. =P
Testade även på svärföräldrarnas vuxna rottisar (normalstor tik och för stor (enligt standarden) hane), de kunde utan problem ha det om man ställde ut det.
Tog lite bilder på killen i sitt nya halsband. ^^
Kommentarer om huruvida brett halsband är en macho-grej och spär på folks fördomar eller bara snyggt och bra undanbedes!
Det kan ni ta in en annan tråd i sådana fall. =)
Och för er som undrar varför bilderna är copyrightmärkta, så är det för att jag i princip varje dag hittar stulna bilder från mig på sidor som ex stallet.se.
Är grymt trött på det!
Nu är han ingen liten fjant längre.
Har ställt in halsbandet så långt det går och passar precis då. =)
Det kommer definitivt passa när han är färdigvuxen också, då halsbandet är gjort för rottis, mastiff och GD. =P
Testade även på svärföräldrarnas vuxna rottisar (normalstor tik och för stor (enligt standarden) hane), de kunde utan problem ha det om man ställde ut det.
Tog lite bilder på killen i sitt nya halsband. ^^
Kommentarer om huruvida brett halsband är en macho-grej och spär på folks fördomar eller bara snyggt och bra undanbedes!
Det kan ni ta in en annan tråd i sådana fall. =)
Och för er som undrar varför bilderna är copyrightmärkta, så är det för att jag i princip varje dag hittar stulna bilder från mig på sidor som ex stallet.se.
Är grymt trött på det!