Börjar bli stor kille nu. :)

_Ninni_Hedblom_

Trådstartare
På söndag blir Balder 6 månader, så igår fick han sitt vuxenhalsband.
Nu är han ingen liten fjant längre. ;)
Har ställt in halsbandet så långt det går och passar precis då. =)
Det kommer definitivt passa när han är färdigvuxen också, då halsbandet är gjort för rottis, mastiff och GD. =P
Testade även på svärföräldrarnas vuxna rottisar (normalstor tik och för stor (enligt standarden) hane), de kunde utan problem ha det om man ställde ut det.

Tog lite bilder på killen i sitt nya halsband. ^^
f_3m_3ce9edf.jpg

f_4m_cb9f9b9.jpg

f_5m_cf6fa18.jpg

f_6m_8cd9f75.jpg

f_7m_a1b36eb.jpg

Kommentarer om huruvida brett halsband är en macho-grej och spär på folks fördomar eller bara snyggt och bra undanbedes!
Det kan ni ta in en annan tråd i sådana fall. =)

Och för er som undrar varför bilderna är copyrightmärkta, så är det för att jag i princip varje dag hittar stulna bilder från mig på sidor som ex stallet.se.
Är grymt trött på det! :devil:

Sv: Börjar bli stor kille nu. :)

Synd att inte ögonen syns.. hihi:angel:
Söt din grabb.!

Söt hund. Men halsbandet var väl kanske inte riktigt min påse chips om man säger så.. ;) Bredden + det lösa valpskinnet gör att det ser ut som om ni försöker strypa stackarn :rofl:

Söt hund. Men halsbandet var väl kanske inte riktigt min påse chips om man säger så.. ;) Bredden + det lösa valpskinnet gör att det ser ut som om ni försöker strypa stackarn :rofl:

Hehe. :d Och ändå sitter halsbandet en aning för löst (får nästan igenom min hand). ;) Visst ser det lite brett ut nu, men han växer i det. :) Han ska ju ha det när han är vuxen också.

Snygg Kille! De går så fort så, min lilla pojke är 9 mån, tyckte de inte var länge sedan han vart 10 v när jag fick hem honom...

Vilket käckt namn på en rottis! :banana:

(Tyckte halsbandet var fint by the way. ;))

Halsband :confused: Det ser mer ut som ett brett skärp :)

Nej då jag tycker det var superfint!

Hehe. :d Och ändå sitter halsbandet en aning för löst (får nästan igenom min hand). ;) Visst ser det lite brett ut nu, men han växer i det. :) Han ska ju ha det när han är vuxen också.

Hoppas du har ordning på han sen också då efter som spännet verkar vara av plast o lär lätt gå sönder vid ett ryck.

Mina hane har till och med haft av mässing kedjor från HS sprenger.

jag satt länge länge och tittade på din avatar....vad ÄR det för hundras hon har på bilden?..jag kan det ju....:o ..kanin...inte hund:angel:...klockan börjar bli mycket :rofl:

Hoppas du har ordning på han sen också då efter som spännet verkar vara av plast o lär lätt gå sönder vid ett ryck.

Mina hane har till och med haft av mässing kedjor från HS sprenger.

Själva spännet är för att man lättare ska få av det sen.
Man knäpper upp det och så ser det ut såhär:
f_Halsbandet0m_1691c4a.jpg

Så det är inget spänne på det viset.
Vet inte riktigt vad jag ska kalla det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka