Början till dålig syn?

Timsetim

Trådstartare
De senaste dagarna har vår hund betett sig mycket märkligt. I förrgår tvärstannade han och morrade på en reklamskylt, ni vet en sådan stor trekantig, för närvarande med reklam för kläder. Han backade med låg svans och skällde ett par gånger! I går hade min sambo hängt ett par byxor över en kartong. Samma sak, med låg svans smög han fram och en halv meter därifrån backade han och morrade! Vi lade ner byxorna på golvet och då var allt lugnt. Även när vi för att kolla hängde tillbaka dom igen.

Detta är en hund som inte bangar för att gå i närkamp med ett vildsvin så feg, har vi aldrig upplevt honom som!

Däremot är vi lite oroliga för om det kan vara synen? Han är en 3-årig Tysk Jaktterrier.

/Timsetim

Sv: Början till dålig syn?

Jag skulle kolla upp synen på honom om jag vore er.
Ser han inte ordentligt så är det ju inte konstigt om han skäller på konstiga saker,,,han vet ju inte vad det är.

Sv: Början till dålig syn?

Inget fel på ögonen! Men han har borelia! Helt krasst måste jag säga att hade vi inte misstänkt ögonen så hade vi aldrig sökt oss till veterinär och då hade det aldrig blivit tagit något blodprov och då hade vi aldrig märkt detta heller. Han är precis som vanligt! Det märks inte att han har en infektion i kroppen! Obehagligt!

/Timsetim

Liknande trådar

C
Övr. Hund Hej! Jag har tre hundar, alla blandraser. En hanhund på cirka fyra år, hans barn som båda är cirka 9-10 månader(de har olika mammor...
Svar
14
· Visningar
2 732
Senast: Caen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama