Börja träna/tävla FT

BusBarro

Trådstartare
Hej!
Jag är jätteintresserad av att börja träna och tävla fälttävlan då jag tror att min häst passar bäst till det...
Men frågan är bara hur jag ska gå till väga? Jag har inget fälttävlanskort och jag är ansluten till en klubb som inte har något med fälttävlan att göra...
Jag har faktiskt ingen koll på om vi har några banor häromkring heller. Tips?

MVH Frida

Sv: Börja träna/tävla FT

Jag har inte så stor koll på ditt diskrikt men gå in på ditt distriks hemsida och kolla.

Sv: Börja träna/tävla FT

Akademistallet i Uppsala ska bygga en ny fälttävlansbana vid nya anläggningen, men det dröjer. Tror även att du kan ta fälttävlanskort där. Gå in och läs lite på deras hemsida :)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Sesca
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 208
Senast: MiniLi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 296
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar