Börja tävla??

G

Gilan

Hej jag tänkte anmäla mej till kunnekulleritten CR nu i vår men undrar vad för papper krävs??

Hästlicens?
Ryttarlicens?
Gröntkort?
Hästpass?
Chipmärkning?

???

Finns det nån annan tävlingen någolunda nära här (skaraborg) så man skulle kunna vara med och titta hur dte går till nån gång innan det är dax för kinnekulleritten???

Sv: Börja tävla??

Det finns en specialtidning som bara handlar om vad man behöver veta för att träna och tävla distans. Jag har för mig att det är distriktsgrenledarna som skickar ut den till dig om du vill ha den. Titta på Skaraborgs Läns ridsportsförbunds hemsida så hittar du säkert telefonnumret till din grenledare.

Sv: Börja tävla??

För en CR behöver du;
Grönt kort
ryttarlicens
Hästen behöver gula tävlingsboken (du hittar information om hur du skaffar den på ridsportsförbundets hemsida - grenen distans - så går det till - tävlingsboken)
//Linda

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 593
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 396
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 352
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.