Boots i vinter?

Tussemaja

Trådstartare
Vad har ni för boots som funkar bra på vintern - varma och rymliga i storlekarna? Mina två par känns för små när jag sätter på mig extra socka och är rätt kalla i sig själva. Att köpa en storlek större funkar sällan tycker jag för passformen blir aldrig riktigt bra även om man sätter på extra sockor. Så har ni några bra tips?

Sv: Boots i vinter?

Jag har mina vanliga boots, men stoppar i en värmande fårskinns-sula som gör dem gosiga och varma - i 15-25 minusgrader fryser jag dock om tårna vilka skor jag än har på mig..

Sv: Boots i vinter?

Ok tack!... Problemet är kanske att mina boots eg är för små för extra sula å sånt...
Men jag har provat en st större å då tyckte jag att dom gnagde baktill, trots extra socka.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: MML
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025