Bootcamp för ryttare...

Sv: Bootcamp för ryttare...

Nattuggla skrev:
*puttputt*
inga fler intresserade?

Jag tycker med det vore kul!!:)

Nu har ju dessutom ännu en tjej i stallet börjat tjata på mig att rida nån clear round i sommar... Du vet hon med den stora, coola fuxen...;) :D Så kanske, kanske...:rofl:

Så jag kanske med behöver lite träning inför distansritter!! Och bootcamp låter himla roligt!!:banana: :banana: *ännu en banan, fast den situpsar*

haha! visste att det inte skulle dröja länge innan du åxå blev lite sugen! ;)

Oj! en växjö-människa! va kul!
jo, hjälp mottages tacksamt när det är mer bestämt. :)
vart månde du höra hemma? i vilket stall har du häst?

haha! jo jag har åxå suttit i ostmacke-träsket! så kost å sånt kommer ha ganska hög prio!

Nattuggla skrev:
Oj! en växjö-människa! va kul!
jo, hjälp mottages tacksamt när det är mer bestämt. :)
vart månde du höra hemma? i vilket stall har du häst?

haha! jo jag har åxå suttit i ostmacke-träsket! så kost å sånt kommer ha ganska hög prio!

Ja det är inte lätt att ta sig ur ostmacketräsket när man en gång hamnat där!:d :(
Har mina hästar i Yngslanda, ligger om man kör genom högstorp och fotsätter genom hollstorp! Själv så bor man mitt i stan så inga galopperade hovar man hör utan ändast tåget som kör förbi här och väcker mig varje dag vid 5.00... Så bara hör av dig när det är tänkt ställer gärna upp och hjälper till! När har du planer för detta?

det blir nog svårt att få ihop innan mars, och i mars är ju distansgalan i växjö så man vill ju inte"krocka". det skulle nog bli under april, tror jag. då har ju tävlingssäsongen så smått börjat, å då känns det ju lite lägligt att ha ett bootcamp för "uppfräschning" och peppning.

till alla: jag har fixat lokal att ha föreläsning, en del träning å övernattning i! det går framåt!! :banana:

Gud vad skojsigt, kan ni omma upp till Gävle oxå kanske? Jag äter verkligen inte rätt å skulle nog behöva få mig en tankeställare på den punkten :)

Nattuggla skrev:
i mars är ju distansgalan i växjö

till alla: jag har fixat lokal att ha föreläsning, en del träning å övernattning i! det går framåt!! :banana:

Min eviga fråga blir (förstås): Går det att ta sig kollektivt till distansgalan och/eller bootcamp? Annars kan jag ju inte åka. :crazy:

Hej,
Ja, jag i Mölnbo, 6 mil sv om Stockholm är också intresserad om det inte krockar med annat, tex tävlingar! Och om lokalen går att nå kollektivt enär jag inte har körkort.
Häls
Jeanette o Fallon

Hejsan!
Jag skulle oxå vara intresserad att vara med. Låter som en jättebra idé! :bump: Bor oxå i Växjö så det är ju nära å bra! :)

till alla:

lokalen ("min" lokal asså) ligger ca 10-15 min från växjö centralstation, så det är piece of kaka att ta sig dit! till växjö går det ganska lätt att ta sig med tåget, buss vet jag faktiskt inte men det är inte helt dåligt med dem heller. åsså har vi ju flyg då.
vad gäller för distansgalan, finns det någorlunda bussförbindelse tror jag, e inte helt hundra, men bara man tar sig till växjö finns det ju snälla människor som kan hjälpa till!

funderar på att även ha en föreläsning om groomning/hinknissar kanske?
ack så viktiga men står ofta i skuggan! vem hade klarat en tävling utan nissarna? hur ska en bra hinknisse agera på tävlingen? osv...
vad tror ni? **bollar med ideer**

bara pm:a mig med mejladresser el liknande så hör jag av mig om/när det börjar närma sig!! :bump:

Detta låter jätte intressant.. Det vore bra att föreläsning om hur hinknissar/froomning ska aggera på tävling, då jag själv bara varit hinknisse men iår ska jag på en pp på Lillians häst Razzen!!:bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka