Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hörde på radio att man har "kärleksvakter" för att förhindra det.Alla bönderna som kommer vara med i tv4 var ju i princip jämngamla. Kan nog bli kärleksintriger både mellan bönder och brevskrivarna i år.
Jag tycker det är jättetråkigt att dom inte följer hästbonden eftersom hon hade kunnat bli väldigt intressant och något annat än de fyra dom valt att följa hemma. För Marie (och Leonora) är ju trots allt inte särskilt unga i jämförelse med restenSynd att alla är så unga. Skulle vara trevligt med en bonde (eller flera) som är i 50-års åldern också - för variation.
Jag ÄLSKAR Per! Han är som en glad labrador! Hoppas han träffar en lika glad tjej och lever lycklig förevigt.
Gillar Susanna också, de andra känner jag mig helt ointresserad av men tror ändå det kan bli spännande intriger!
Erik verkar sjukt skön!!
Där ser man!Jag hörde på radio att man har "kärleksvakter" för att förhindra det.![]()
Jag ÄLSKAR Per! Han är som en glad labrador! Hoppas han träffar en lika glad tjej och lever lycklig förevigt
Jag hejar på Tobias hos Susanna! Hos Per gillar jag Sofie (tror jag hon heter?) mest! Hon som blev så upprörd när hon inte hann få egentid kändes lite läskig tycker jag, känns som att det kommer bli en del drama på grund av henne!
Susanna och Hannes hoppas jag på
Hos Per så verkar Lina eller den där tjejen han valde som nr 2 tror jaginte hon som han valde sist som tjatade om utebliven egentid och inte hon med yvigt hår alltså.
Simon borde nog valt Emelie, hon verkade rar och jag tror att de hade passat bra.
Hos Erik tror jag mest på hon den korthåriga som är rädd för fåglar eller norrlandstjejen.
Ah sorry! Då hoppas jag på Susanna och Tobias iställetMen jag vill ju ha Hannes!
Är det Sofie hon heter? Tror att vi menar samma tjej hos PerJag hejar på Tobias hos Susanna! Hos Per gillar jag Sofie (tror jag hon heter?) mest! Hon som blev så upprörd när hon inte hann få egentid kändes lite läskig tycker jag, känns som att det kommer bli en del drama på grund av henne!