Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svartsjukedramat hos Peja tycker jag mest är pinsamt
Tror jag ocksåTror Heidi hade fått åka om Peja fått gjort ett val. Faktiskt...
Läskigt då Peja nästan tvångskysser sina damer. Det kändes som noll romantik i luften igår och så bara grabbade han tag i henne och kysste henne. HuaBlev inte sånt drama hos Peja som hintades om. Heidi borde ju åka vid hans nästa val. Sen kändes han väl angelägen att verkligen kyssa Benita. Backis är ju bäst och gjorde rätt val tycker jag. Backis hoppas jag kommer välja den mörka i glasögon. Daniel kändes lite ointresserad av tjejen som tog med han på dejt. Hoppas han kommer välja Klara.
Bytte kanal dåLäskigt då Peja nästan tvångskysser sina damer. Det kändes som noll romantik i luften igår och så bara grabbade han tag i henne och kysste henne. Hua
Fruktansvärt obehagligtLäskigt då Peja nästan tvångskysser sina damer. Det kändes som noll romantik i luften igår och så bara grabbade han tag i henne och kysste henne. Hua
Tycker att han är en äckelgubbe och fattar inte hur någon kan vilja ha ihop det med honom. Benita ser ju ut att ha lite stil (och det hade Jessica med) så jag förstår inte riktigt vad hon gör där.Fruktansvärt obehagligt
Jag har på rent vetenskapliga grunder flertalet gånger senaste dagarna testat kyssa min sambo på liknande vis som Peja kysste Benita. Oavsett tidpunkt, plats och humör så känns det bara felLäskigt då Peja nästan tvångskysser sina damer. Det kändes som noll romantik i luften igår och så bara grabbade han tag i henne och kysste henne. Hua
Håller med. Jag fick kryp av honom från första anblicken.Tycker att han är en äckelgubbe och fattar inte hur någon kan vilja ha ihop det med honom. Benita ser ju ut att ha lite stil (och det hade Jessica med) så jag förstår inte riktigt vad hon gör där.
enig.Tycker att han är en äckelgubbe och fattar inte hur någon kan vilja ha ihop det med honom.
Kan Peja sluta hålla fast sina tjejer när han ska kyssa dem? Och kan han snälla skicka hem Heidi så snart det går...
Alltså Lina Vilken härlig tjej. Tänk om man kunde träffa den manliga motsvarigheten till en sån sprallig och ta-tag-i-saker-person
Hon är jättegullig!! Skyddsombudet i mig satt dock och höll för ögonen när hon körde rally med Filip stående på utsidan av maskinen