Fast han håller väl på med växtproduktion? Det är ju inte på långa vägar lika bindande som att ha djur, så nog borde han kunna vara hyfsat flyttbar han också. Åtminstone under de minst intensiva perioderna.
Ah, det tänkte jag inte på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han håller väl på med växtproduktion? Det är ju inte på långa vägar lika bindande som att ha djur, så nog borde han kunna vara hyfsat flyttbar han också. Åtminstone under de minst intensiva perioderna.
Åh, jag tyckte så synd om henne, det syntes hur ledsen hon blev.Jag stör mig vidare på Marcus. Gud han är så märklig som inte berättat att de ska iväg på räkfrossa. Och sen tar han iväg den andra tjejen när hon kvinnan bett om ensamtid.
Joakims val var väntat.
Dennis och den fjärde snubben minns jag knappt
Och Jörgen,och
som vanligt
![]()
”Du har nästan lite manliga jobb”Och Jörgen,och
som vanligt
![]()
”Du har nästan lite manliga jobb”![]()
”Sätt dig inte på apparaten”"Men du är ju som tur är snygg, och fast i kroppen, då kan det ju kvitta om du är raketforskare eller om du bara går i Livets Hårda Skola"
"Men du ska även gilla att äta kött, och dricka ett bra (viktigt!) viiiiin"
"Men du är ju som tur är snygg, och fast i kroppen, då kan det ju kvitta om du är raketforskare eller om du bara går i Livets Hårda Skola"
Du vet väl att det är MYCKET mer världsvant och sofistikerat att uttala "vin" som "viiiiin""Men du är ju som tur är snygg, och fast i kroppen, då kan det ju kvitta om du är raketforskare eller om du bara går i Livets Hårda Skola"
Du vet väl att det är MYCKET mer världsvant och sofistikerat att uttala "vin" som "viiiiin"![]()
Det hjälper inte. Varje gång han säger "vin" så står det "viiiin" i textraden. Sorry.Det må så vara, jag får hejda mig själv från att sticka hål på mina trumhinnor varje gång jag hör det. Ska försöka hitta en textad version och köra utan ljud nästa avsnitt.
![]()