Bonde söker fru 2017

Nu har jag tittat ikapp lite och jag måste säga att jag hoppas att dom klippt ihop Liselotte för att få henne att framstå väldigt flamsig och "på" :wtf: för om hon verkligen är så där så hoppas jag att Dennis ser det... jag tror inte att han skulle stå ut någon längre stund med henne då :meh:
Marcus behövde dom inte ha tagit med igen :yuck:
Likså Jörgen i Kärlek åt alla, är han en mansgris eller framställs han så :confused:
Det dom har sagt har dom ju faktiskt sagt, men ändå - jag vill tro att dom är bättre än så där...
Hoppas också att det är mindre stelt hos Therese än vad som framställs :crazy:

Jag blev glad när produktionen valde att göra Kärlek åt alla-programmen, men nu när jag tittat på dom så känns dom väldigt virriga. Samtidigt så sa någon i sista avsnittet att dom bara varit där EN dag... då kan jag förstå om det är virrigt om dom gjort allt tills nu på en och samma dag :nailbiting:

Dessutom är jag nyfiken på hur det går för Fredrik och Yvonne - jag vill ha info!! :o :p Dom var så söta ihop :up:
P.s jag har ändrat mig om Joakim, jag tyckte han var en "brat" som inte hade där att göra - men han är ju vettigast och finast av dom alla i år (och hans tjejer likaså!).

Hon tycker väl det är för lite drama jämfört med i fjol, när hon kunde tjata om Sigrids och Eriks SKANDALNATT halva säsongen.

Det var såklart onödigt av henne att trumpeta ut på det sättet, men också lite överdrivet om det blev värsta grejen hos den andra. Det är ju inte en helt unik och oväntad händelse att någon pussas med bonden på tu man hand.

Det man fick se och höra av kvällens bonde-Johan gav faktiskt ett något mindre träigt intryck än tidigare. Men Marcus är ju helt körd. De(-n?) som är intresserad(-e?) av honom vill han inte ha, och 26-åringen kommer att hänga med på en resa och sedan är det bye bye. Joakims val inte så oväntat.

Och så mannen som inte gör en besviken, Jörgen som förser mig med veckans dos av irritation och skämskudde varje gång. Stabilt! :up:

Jag stör mig vidare på Marcus. Gud han är så märklig som inte berättat att de ska iväg på räkfrossa. Och sen tar han iväg den andra tjejen när hon kvinnan bett om ensamtid. :confused:

Joakims val var väntat.
Dennis och den fjärde snubben minns jag knappt

Jag stör mig vidare på Marcus. Gud han är så märklig som inte berättat att de ska iväg på räkfrossa. Och sen tar han iväg den andra tjejen när hon kvinnan bett om ensamtid. :confused:

Joakims val var väntat.
Dennis och den fjärde snubben minns jag knappt
Åh, jag tyckte så synd om henne, det syntes hur ledsen hon blev.

Hos Dennis är ju Liselott rätt på, men det är modigt att hon visar att hon gillar Dennis. Men att gå in och bryta när han dejtar nån annan gång på gång är inte så charmigt.

Joakims nästa val kommer ju bli supersvårt. Tycker han är schysst mot tjejerna, han ger dem inte falska förhoppningar vilket jag tycker Dennis gör när han ska kela med alla.

Jag tycker att Helen hos Marcus verkar jätterar! Hoppas hon hittar kärlek:) Min gissning är dock att Marcus blir utan fru den här gången också...

Joacims val var ganska väntat pga avståndet, nästa val blir värre. Men jag vill helst att alla ska få vara kvar, de verkar himla goa allihop:D

Och Jörgen, :wtf: och :yuck: som vanligt:cautious:

Apropå tjejerna hos Dennis; Liselotte verkar vettigare när hon är lugnare, på dansstället var hon ju inte så "på" och flamsig. Jag upplevde att Annie inte verkade bjuda till alls. Den andra tjejen som inte ville/kunde dansa tog ju Dennis åt sidan åtminstone, Annie verkade mest vilja att han var tankeläsare. Men å andra sidan verkar han inte vara särskilt lyhörd heller...
Som någon här i tråden tidigare nämnt- det är milsvid skillnad mellan Joacim och Dennis.

"Men du är ju som tur är snygg, och fast i kroppen, då kan det ju kvitta om du är raketforskare eller om du bara går i Livets Hårda Skola"
"Men du ska även gilla att äta kött, och dricka ett bra (viktigt!) viiiiin"

Glöm inte! Hon måste flytta dit typ direkt, för han vill ligga varje kväll! :wtf:

Okej, Joakim drog också upp det med avståndet förra veckan med Emma. Och det är kanske inte världens roligaste grej med ett distansförhållande. Men det är mil emellan "kan du tänka dig att flytta närmare så vi kan lära känna varandra i lugn och ro" och "jag vill inte ha ett distansförhållande för jag vill pippa varenda jäkla kväll". :yuck:

Joakim som vanligt :love:. Och nästa val kommer bli SJUKT svårt.

Liselott är jag kluven till. Hon blir lite jobbig när hon är så där flamsig, men jag förstår ändå hennes känsla på något vis. Tror det kommer sluta med att Liselott och Annie är kvar, drama.

Johan växer lite, men de filmar ju nästan ingenting därifrån?

Och Marcus kan nog ställa in sig på att det inte blir något i år heller. Maken till tafatt människa... :eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göran Lindström, westernryttaren från ”Bonde söker fru”, har kommit fram till ett beslut. Han ska sälja flera av hästarna på sin gård.
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
208
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka