Bonde söker fru 2016

Nu får ni uppdatera en som inte har TV, hade Sigrid och Erik fortfarande kontakt, och vem av dem fick sig en bassning av Linda?

Nu får ni uppdatera en som inte har TV, hade Sigrid och Erik fortfarande kontakt, och vem av dem fick sig en bassning av Linda?
Det verkar inte så?

Linda frågade ju Erik idag när hon var där och har ju varit på honom på ett otrevligare sätt än hon varit mot Sigrid

Det verkar inte så?

Linda frågade ju Erik idag när hon var där och har ju varit på honom på ett otrevligare sätt än hon varit mot Sigrid
Jaha, då gör inte Sigrid något val idag då. Tack för uppdateringen! Och ska det vara rättvist måste ju Linda säga ifrån till Sigrid också (om de nu dejtar bakom ryggen på deltagarna).

Spontant så gillade jag dagens avsnitt mycket! Jag tycker Den fjärde killen, alltså inte Matti, göteborgaren eller Bertil, hos Sigrid verkar himla vettig och trevlig på ett lågmält sätt. Så hoppas att han får stanna kvar och deras relation utvecklas :)

Jag gillar dessutom Charlie hos Jennifer, visst han är ung och verkar kanske lite osäker, men jag tycker han verkar otroligt snäll. Kanske inte precis vad en ser Jennifer ihop med, men ändå, han växer i mina ögon.

Dessutom känns det otroligt skrämmande att hon är så ovan vid att typ snubbar hjälper till?! Alltså, det är klart jag blir glad om någon överraskar mig osv men jag skulle liksom inte bli kär i någon för att hen "hjälper till" med saker som jag ser som en självklarhet att hjälpas åt med.

Snubbarna i årets säsong känns mer och mer blaha för varje avsnitt, jag är rätt så ointresserad inser jag av vad som händer på deras gårdar?!

Vad hade Jennifers fölsto gjort med frisyren egentligen? Var det bara snaggat eller vad det någon fläta i? mvh. nyfiken

Spontant så gillade jag dagens avsnitt mycket! Jag tycker Den fjärde killen, alltså inte Matti, göteborgaren eller Bertil, hos Sigrid verkar himla vettig och trevlig på ett lågmält sätt. Så hoppas att han får stanna kvar och deras relation utvecklas :)

Jag gillar dessutom Charlie hos Jennifer, visst han är ung och verkar kanske lite osäker, men jag tycker han verkar otroligt snäll. Kanske inte precis vad en ser Jennifer ihop med, men ändå, han växer i mina ögon.

Dessutom känns det otroligt skrämmande att hon är så ovan vid att typ snubbar hjälper till?! Alltså, det är klart jag blir glad om någon överraskar mig osv men jag skulle liksom inte bli kär i någon för att hen "hjälper till" med saker som jag ser som en självklarhet att hjälpas åt med.

Snubbarna i årets säsong känns mer och mer blaha för varje avsnitt, jag är rätt så ointresserad inser jag av vad som händer på deras gårdar?!
Rickard ☺. Håller med om honom. Bertil känns inte längre så trolig för mig. Eller, för Sigrid ☺.

Jennifer har fortfarande rollen som gruppledare, men hon verkar vara angelägen och mån om att lära känna dina killar, gillar henne.

Hos Per känns allt väldigt spänt och tafatt.

Erik verkar vilja ha alla. Jag tror han kommer få det jobbigt med Linneas svartsjuka om han väljer henne.

Sigrid: Gillar Matti & Rickard. Anders och Bertil känns helfel på en hästgård med en tjej som lägger i princip all tid på hästar.

Erik: Gillar My och får nu byta ut mörka Lina mot ljusa. Linnea borde fråga chans på en 14-åring ist. Ligger mer på hennes mognadsnivå.

Jennifer: Gillar Charlie och han som inte är Brandon. Brandon är creepy.

Per: Jag har dålig koll på namnen där. Men jag gillar inte Anneli och inte hon som kör med det där "säg bekräftande saker annars åker jag hem".
Så de andra två röstar jag på.

Jag blev så himla ledsen när jag såg det dräktiga stoet hos Jennifer. :down:

Sedan tycker jag hon som pussade Per verkar alldeles för krävande och dominant, bort med henne!

Sigrid kan välja Richard tycker jag, tror Matti och hon blir för mkt kompis/hästsnack.

Erik verkar fungera med både Lina och My, medan Linnea verkar alldeles för svartsjuk.

Jennifer får välja David, så paxar jag Charlie. :angel:

Är chockad över att jag lärt mig alla namn, förutom tanterna hos Per. :o

Alltså Anders hos Sigrid har ju känts lite malplacerad, men i kvällens avsnitt med ridhjälm på och en till synes ärlig beundran inför hästarna fick jag en positivare bild av honom. :) Annars gillar jag Rickard. Matti har jag svårt att få grepp om och Bertil gillar jag inte så mycket alls.

Hos Jennifer gillar jag Charlie och David. Brandon känns sliskig och inställsam. För övrigt gillar jag Jennifer skarpt, det jag har sett av henne!

Eriks inslag känns lite blaha. Jag gillar My, och väntar bara på att få se dem mer tillsammans. Linnea är sjukt jobbig med sitt prat om svartsjuka hela tiden. Jag vet att produktionen säkerligen har valt just de uttalandena, men att öht prata flera gånger om svartsjuka i ett så tidigt stadium... Näe.

Hos Per går det också trögt. Rödhåriga kvinnan känns lite för mycket och de andra har jag fortfarande inte riktigt fått grepp om. Spontant gillar jag Carola och Thorill(?).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?