Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men märklig kommentar från Erik som kallade det för tillfällig passion om det nu "bara var en massa nattprat"Alltså Linda "och natten med Sigrid?!" "Nä nu lämnar vi det"
Det är väl INGEN annan än hon och tv-teamet som känner att det är viktigt att lyfta det i varje program?!
Det kanske var passionerat prat?!Men märklig kommentar från Erik som kallade det för tillfällig passion om det nu "bara var en massa nattprat"
Det verkar inte så?Nu får ni uppdatera en som inte har TV, hade Sigrid och Erik fortfarande kontakt, och vem av dem fick sig en bassning av Linda?
Jaha, då gör inte Sigrid något val idag då. Tack för uppdateringen! Och ska det vara rättvist måste ju Linda säga ifrån till Sigrid också (om de nu dejtar bakom ryggen på deltagarna).Det verkar inte så?
Linda frågade ju Erik idag när hon var där och har ju varit på honom på ett otrevligare sätt än hon varit mot Sigrid
Rickard ☺. Håller med om honom. Bertil känns inte längre så trolig för mig. Eller, för Sigrid ☺.Spontant så gillade jag dagens avsnitt mycket! Jag tycker Den fjärde killen, alltså inte Matti, göteborgaren eller Bertil, hos Sigrid verkar himla vettig och trevlig på ett lågmält sätt. Så hoppas att han får stanna kvar och deras relation utvecklas
Jag gillar dessutom Charlie hos Jennifer, visst han är ung och verkar kanske lite osäker, men jag tycker han verkar otroligt snäll. Kanske inte precis vad en ser Jennifer ihop med, men ändå, han växer i mina ögon.
Dessutom känns det otroligt skrämmande att hon är så ovan vid att typ snubbar hjälper till?! Alltså, det är klart jag blir glad om någon överraskar mig osv men jag skulle liksom inte bli kär i någon för att hen "hjälper till" med saker som jag ser som en självklarhet att hjälpas åt med.
Snubbarna i årets säsong känns mer och mer blaha för varje avsnitt, jag är rätt så ointresserad inser jag av vad som händer på deras gårdar?!
Frågan är om de hade talat om det för Linda... I TV...Det verkar inte så?
Linda frågade ju Erik idag när hon var där och har ju varit på honom på ett otrevligare sätt än hon varit mot Sigrid
Vad hade Jennifers fölsto gjort med frisyren egentligen? Var det bara snaggat eller vad det någon fläta i? mvh. nyfiken
Eksem. Dvs absolut inget avelsmaterial...Vad hade Jennifers fölsto gjort med frisyren egentligen? Var det bara snaggat eller vad det någon fläta i? mvh. nyfiken
Vad hade Jennifers fölsto gjort med frisyren egentligen? Var det bara snaggat eller vad det någon fläta i? mvh. nyfiken