Bomvidder på sadel

S

Suprize

Hej!

Jag har en stubben med bomvidd på 30 som ligger bra på min ponny.. ska köpa en morris dressyr ny med bomvidd normal.. Är det någon som har koll på bomvidderna eller märkerna, så om någon tror att de kommer att fungera? Har ingen möjlighet att prova innan...

Sv: Bomvidder på sadel

Stübben och Morris&Nolan är två helt olika typer av sadlar, så du måste nog prova iaf. Även om bomvidderna skulle vara lika...

Sv: Bomvidder på sadel

Min häst har en stubbendressyr och en m&nhopp och båda ligger bra. Det beror på vilken årsmodell och typ av häst, går inte att säga att den ena är si och den andra är så rakt av.

Mn häst har 32 i M&N och 31 i stubben.

Liknande trådar

Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: sweep
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Världscupen 2024/2025
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar