Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har själv inte läst nån av böckerna men tydligen rekommenderar många "Klickerträning för din hund" och om man är mer inriktad på tävlingslydnad "Lydnadsträning i teori och praktik". Den sista boken hävdar många är en bibel för klickerträning. Har den själv hemma men har inte haft tid att läsa den ännu.
Har klickat in min russell och lyckas lära honom nya saker. Tajmingen får man träna på
Jag har själv inte läst nån av böckerna men tydligen rekommenderar många "Klickerträning för din hund" och om man är mer inriktad på tävlingslydnad "Lydnadsträning i teori och praktik". Den sista boken hävdar många är en bibel för klickerträning. Har den själv hemma men har inte haft tid att läsa den ännu.
De böckerna är verkligen toppen! Dessutom kan du anmäla dig till en gratis klicker-kurs via mejl på canis.se. Det är samma innehåll som i första boken + lite extra (tror jag, kommer inte ihåg om boken tar med allt det som kommer på mejlen)
Jag såg att dom hade gratis mailkurser, spännande!
Någon som provat det?
Måste genast läsa lite mer noga
Hade inte en tanke på att det skulle finnas kurser på nätet
* Jenny *