Boken: Förstå din ridhäst?

K

kbr

Är det någon som har läst den? Vilken inriktning har den? Tänkte köpa den till mig själv och min mor i julklapp men vill veta om den är värd priset.
Har köpt många häst böcker och det låter så bra det företagen skriver sedan får man hem någon litet häfte eller en häst sago bok.:mad:

MVH karin

Sv: Boken: Förstå din ridhäst?

jag har två stycken av dom, i med att det även har kommit ut en "förstå din islandshäst".. typ likadan som "förstå din ridhäst", bara lite mer inriktat på just islandshästen.

var dock ett tag sedan jag läste dom.. men kan ta en titt i dom imorgon och svara dig då om ingen annan bukare har kommit med en bra förklaring ;)

Mvh/ Nina

Jga har bara läst förstå din islandshäst & den var mest inriktad på hästens hälsa, hur olika spänningar & problem kunde uppstå & vad amn kan göra för att förebygga dem samt hjälp med att välja viss utrustning osv.
Så vill du ha en bok om ridning rekommenderar jag andra...

puffar upp
Söker en bok med nh inriktning och vanliga hästar.
Vad tycker ni om den är det någon fler som har läst den?

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 197
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info