Bökeberg challenge

Lazy Lady

Trådstartare
Lite nyfiken på vilka som ska åka dit som tävlande och eller som publik!:)
Själv har vi planerat för en tripp dit med både häst och butik. Dags för tävlingsdebut i sadeln med lilla damen. Att hon kan springa i koppel vet vi redan som min sambo sa till mig:smirk: . Mina nerver lär vara dallriga men någon gång måste vara den första:crazy:

:bump:

Sv: Bökeberg challenge

Nope, den är i Svedala (skåne) Så vi får en bit att åka..:smirk: Men men. Vad gör man inte för att hålla på med sin hobby!:D

Hade tänkt att åka men det ser ut som det kommer hem nya hästar den helgen..... o dom vill/kan/får jag INTE missa! :p

Annars åker jag men med vad vet jag inte riktigt än.... Möjligtvis två hingstar o ett sto (Lina :devil: )

Buhu :( Jag VILL åka, men när det inte är på greva blir det verkligen för långt. Var tillräckligt långt tidigare. Får åka på andra tävlinga jag.

Jag är verkligen sugen på att åka (som publik), men det är sååå långt! Jag som bor precis mitt i Sverige, och Svedala ligger nästan längst ner... :crazy: Men jag får se hur det blir, får jag med mig någon kompis så åker vi kanske ner. ;)
Hur stor blir tävlingen i år? Blir det hela eliten som kommer och tävlar?:banana:

Vi letar hästbuss, men hittar vi ingen lämplig tills dess så knör jag in nån häst i nån kompis transport bara! :D

Om det är på Grevagården så har jag så nära så då kan jag åka fram o tillbaka!

Senast ändrad:

Är det någon som vet vad det kommer kosta i inträde? Vet inte om informationen på bokeberg.com bara gäller tävlingsdeeltagare...

Hade tänkt åka dit som tävlande i Trail, Trail cupen och horsemanship cupen.:bump:

Jodå ska dit ett par av dagarna, man e´ju grymt nyfiken på anläggningen och sedan var det meningen att jag ska hjälp vänninan i henne butiksstånd.:banana:

Liknande trådar

Western Ja, nu är det snart dax för Bökeberg Challenge..... Vilka ska dit och tävla?? :bump: Själv är jag inte redo för tävling så jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Peppan
·
Övr. Barn Jag är halvtids plastförälder till en kille på 12 år som bor hemma hos oss vartannan vecka.. Pojken har diagnostiserats med ADD men de...
Svar
11
· Visningar
2 870
Senast: Mitten
·
Övr. Hund Sådär, nu har The Black Destructor känd mental status. Inga jätteöverraskningar, dock lite förvånad över planering/bedömning vid ett par...
Svar
2
· Visningar
1 114
A
Övr. Hund Jag har en urgullig dobermann kille, och skulle gärna byta lite ord med några andra "dobbis" ägare. Men verkar mest vara labrador...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.