Boett eksemtäcke till shettis?

huggabugga

Trådstartare
Hej!

Jag har en shettis som brukar ha 105 i täcken. Behöver nu ett nytt eksem täcke då hans är trasigt. Boett ska vara ett bra täcka har jag hört. Hur är de i storleken?
Min shettis är ca 103-104 cm. Behövs storlek 1 eller 2. Vad tror ni som Kan?

Hej!

Jag har en shettis som brukar ha 105 i täcken. Behöver nu ett nytt eksem täcke då hans är trasigt. Boett ska vara ett bra täcka har jag hört. Hur är de i storleken?
Min shettis är ca 103-104 cm. Behövs storlek 1 eller 2. Vad tror ni som Kan?

Har för mig att de har en mått tabell. Är det en grov shettis med större bringa/bog hade jag valt den lite större storleken. Är du osäker på storlek ring o fråga på Boett.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: sweep
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Lars L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka