boende på NM i danmark 2006?

P

pia88

Okej, jag vet att jag är tidigt ute men ändå börjar jag få halvt panik ang. boende under NM veckan i danmark! Hade först tänkt mig tält, men efter många om och men kom vi(som ska ner tillsammans)på att det kanske inte är smartaste iden för tänk om bla, bla, bla... ! så kom vi på det briljanta iden "varför inte bo i husvagn? då kan man ju låsa efter sig!". Men då slog det oss att vi varken har bil eller person som "kan" köra ner oss. Tåg och ev. båt hade ju varit enkelt, men då har vi ingen aning om hur vi ska bo:confused: vill ju inte bo 2 km bort på nått äckligt vandrarhem eller liknande!! vill ju ha nära till banan och allt runtomkring :/ hmm.. någon som har samma problem som "oss" eller har varit i Herning och vet? och isånafall hur har ni tänkt att lösa det....?

Sv: boende på NM i danmark 2006?

Vad kostar biljetterna dit?
(kanske inte rätt tråd, men du verkar veta ;) )

förstår inte om du menar till själva tävlingarna eller resan ner :P ?!

om du menar biljetten till sj tävlingarna så har jag faktist ingen aning :P säkert ungefär samma som i sverige :confused: :D

Biljetten.
resan blir ju olika, för alla bor ju inte på samma ställe :D

Oh vad kul det skulle vara och åka!

finns det någon hemsida till NM?

ska åka ner med pappa o mamma på finaldagarna då vi hyr en husvagn:d ..skulle helst vilja bo på hotell:) fast det lär det inte bli:angel:

//loddiemir

Snälla kan du ta med mej i din resväska :D?

Vet någon om man som från Sverige kan jobba som funkinär på NM?

hm... vet ej om man kan det men tror nästan det eller? Tror faktist inte att dom tackar nej till extra hjälp, för det behövs! vet att en tjej från Danmark nu på VM var funktionär iaf och en från Tyskland säkert många fler:idea: så det är nog bara att höra med dom om håller i det med "funktionärer"

Det var så jag tänkte med, jag ska kolla efter fuktionär"plaser" men ingen visst om ngn hemsida?

pia88 skrev:
hm... vet ej om man kan det men tror nästan det eller? Tror faktist inte att dom tackar nej till extra hjälp, för det behövs! vet att en tjej från Danmark nu på VM var funktionär iaf och en från Tyskland säkert många fler:idea: så det är nog bara att höra med dom om håller i det med "funktionärer"

skulle ju vara bra att vara funktionär:angel: allt gratis, mat, boende och gratis inträde;) haha ska fan heller bygga läktare då men kanske funktionär som krattar framridningbanan?? :D

//loddie den kloke

Framridnignsbanan vore ju inte helt fel,
eller kanske plocka skit på banan?

hehe ir varför inte ta och sätta upp hagar och stall till landslagen?:angel: fast helst ska man vara med i landslager själv..hehe om några år så...:d

//loddie den smarte:banana:

wohoo... nu har allt fixat sig :D far ner 4 kompisar typ dan innan allt börjar, får skjuts ner av mina föräldrar som lämnar oss där och hyr husvagni åt oss :D (medans dem far runt i danmark!! kommer sen på finaldagarna fast bor på hotell) så vi slipper dem :p 4 tjejjer ensamma i en husvagn ojoj vi lär ju höras iaf :banana: watch out:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka