Boende bokat

Gnist

Trådstartare
:banana:

På torsdag åker vi till Hamar och sover över tills på fredag, då vi åker till utställningen med tre troll.

Har ju inte fått pm ännu, så jag ringde NKK och bad dem kolla så att trollens anmälningar och så att betalningen hade kommit in i tid (vilket de hade) innan jag ringde och bokade boendet ;)

19 anmälda troll, varav 3 är mina, så det ska bli kul :)

Misstänker att det är ungefär samma hundar som vi ställt mot under sommarens utställningar.
 
Sv: Boende bokat

Håller tummarna för dig, och bilder vill jag ha efteråt.:D
Se för guds skull till att kameran funkar nu....




ett par snygga norrmän i lusekofta som bakgrund tackar jag inte nej till heller...:D


:angel:
 
Sv: Boende bokat

Har ju inte köpt en ny ännu och hinner knappast innan vi åker, men tänkte låna en digital och ta med. Bilder är ju ett måste :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var jag på utställning i Danmark! Det tog emot att åka pga alla kostnader jag haft med min nya hund för det känns fel att ha en...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Lyan
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 205
Senast: cambodia
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 322
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 289
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp