Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån som är intresserad av en liten buketräff då?
Jag har ingen i min umgängeskrets som är intresserad
Hade vart jättekul att ha nån att gå med tycker jag
jag ska dit. är ledig iår så mig kommer man finna i vip tältet hos min träfare med en öl konstant i handen haha emellanåt vinlar man upp och ser lopp
tnkte du trffas på travet eller på farmen på v75festen efteråt?
anmälningarna är imorgon så då får vi se om någon av de 3 jag ska anmäla kommer med eller inte, dock ska jag dit och kika vare sig jag har det eller inte
Jag brukar vara där i princip varje år, eftersom tävlingarna alltid infaller på våran betessläpps-helg, men i år har jag inte pålle att släppa på bete och dessvärre jobbar jag till 16 på lördagen. Annars hade jag garanterat varit där.
Hästmänniskan
Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.