Bobby car next till ettåring eller radiostyrd bil o?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Ska beställa julklapp till sonen på ett år. Ramlade över en bobby car next. Dyrare än vanlig men lite flashigare. Är kostnaden värt det eller ska man hålla sig till en vanlig? Sonen älskar knappar.. Någon som sett denna i verkligheten?

Funderar annars på köpa en radiostyrd bil, wheeee mote radistyrd rymdbil, nån som har en som kan ge recension?

Vilken ska man välja? Bobby car eller radiostyrd bil..

Mina barn har använt Bobby Cars mycket mer än radiostyrda bilar, speciellt när de var ett år. Så jag hade valt en Bobby Car.

Bobby Car har mina barn älskat och använt massor! Hade absolut köpt det framför radiostyrd bil. Dock vet jag inte om det är värt med extra finesser, mina har haft en helt vanlig.

Vår pojke fick en bobbycar i 1års present, nu är han 20mån och han har väl använt den 30sek totalt. Småbilar och annat som rullar och man kan hålla eller köra iväg är betydligt roligare, han har fått testa radiostyrd traktor och den tyckte han va superkul så jag säger tvärtom mot @Bri :)

Bobby car har använts massor av mina, länge. Radiostyrt känns lite avancerat för en ettåring. Kan inte uttala mig om versionen med extra knappar dock.

Sambon köpte en radiostyrd bil till vår 1.5 åring. Den är apläskig enligt honom. Till jul får han en bobbycar

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka