Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt OK ställe, men på tok för mycket pengar för det läget!
Och jag får väl erkänna att jag har noll koll på just det området eftersom jag inte har letat där tidigare. Jag får väl kolla lite på vad motsvarande hus på motsvarande tomter går på. Tomten är ju rätt stor med sina dryga 6000 kvadrat.
Det där med priser tycker jag är svårt, då jag tycker det är svårt att få kläm på det med tanke på att jag letat över så stora delar av Sverige.
För dom pengarna får du även hyfsade hus i Västmanland, finns flertalet ute som ligger under 750 000:-
Finns nog flertalet hus även längre neråt landet för samma pengar! Hade inte betalat dom pengarna för det huset du ska titta på. Ligger för ensligt för min del.
Nu handlade det ju inte om vad buke tycker, jag delade med mig av min personliga åsikt (är själv husspekulant då jag vill byta).Det mesta går att sälja om priset är marknadsanpassat, annars sitter man med skägget i brevlådan.Jag tycker inte det verkar som något överpris? Inte om det är i bra skick. Finns t.om. fiber inkopplat! Sen är väl trädgården och odlingsmöjligheterna väldigt viktiga för dig @Magiana? Fungerar kaminerna?
Köp ett hus som du vill ha, inte ett som buke tycker du ska ha Går alltid att sälja om du nu inte skulle trivas.
... och lagom storlek och kamin att elda i. Förstår att fiber och växthus passar dig bra. Vad roligt.dels har bra internet och som helt faller mig i smaken. Stor tomt. Inga grannar helt i knät utan en bit ifrån. Växthus. Och så har jag en förkärlek för hustypen. Det här huset är heller inte sönderrenoverat på något fult sätt.
... och lagom storlek och kamin att elda i. Förstår att fiber och växthus passar dig bra. Vad roligt.
Kan tipsa om att vi har väl utbyggd fiber i Värmland . Om du inte gillar huset alltså!
Den känns lite stor men så sitter jag ju i dagsläget inklämd på 24 kvm plus sovloft. Men jag kan säkert vänja mig .
Synd att det är så få som skriver i annonserna att det finns fiber. Men jag hittade 4 i Värmland och det är 2 fler än i Örebro för samma sökkriterier. I hela Sverige hittar jag 16 stycken.
Utan begränsande kriterier hittar jag drygt 2200 fastigheter i Sverige som har fiber. En stor majoritet har för liten tomt.
Det finns flera till salu bara i min "lilla by".
Med minst 2000 kvadratmeter tomt?
Nja jag menade med fiber. Men det finns ett par större också, kanske över din budget dock.
Jag tycker huset är helt ljuvligt. (med undantag av furuhelvetet i hallen ) Tomten är ju dessutom jättestor. Jag har 2000 och det är lite i minsta laget men så bor jag utan angränsande grannar så jag kan breda ut mig lite ändå....Jo, det förstod jag. Fiber är dock inte allt här i livet Lite utrymme för lek vill jag också ha.