Blue hors Zack/ Zagreb...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 215
C

clownen

Är det någon som sett Blue Hors Zack ( fd. Zagreb i KWPN) i verkligheten? Han var med i premieringen i Herning nu i år. Jag tänkte att det kanske är någon här som såg honom där?

Vad tyckte ni isåfall?

Jag vet att Gränsbo tar in på honom i år - tyvärr så har dem inte uppdaterat sin hemsida. Därav så vet jag heller ingenting om villkor eller kostnader för att betäcka med honom...

Sv: Blue hors Zack/ Zagreb...

Jag blir tokig när de inte uppdaterar hemsidorna. Det är många hingsthållare som fortf inte har rätt hingstar och priser uppdaterade.

Så här års borde det ju läggas lite prioritet på det! En eloge till de som faktiskt har BRA hemsidor med all info...

(Har dock inte sett Zagreb, var tvungen att gnälla lite bara.)

Gå in på bluehors sida så får du veta mer,jag har sett honom men är inte dressyrproffs så jag kan inte uttala mig men han är mycket trevlig och jag vet att hans första 2-3 föl är födda på BH här i dagarna,maila dom så sänder dom säkert över lite bilder eller vänta ett tag så uppdaterar dom sin sidan med bilder

Jag blir tokig när de inte uppdaterar hemsidorna. Det är många hingsthållare som fortf inte har rätt hingstar och priser uppdaterade.
Jag håller med fullständigt då avelssäsongen faktist är igång nu....

Gå in på bluehors sida så får du veta mer,jag har sett honom men är inte dressyrproffs så jag kan inte uttala mig men han är mycket trevlig och jag vet att hans första 2-3 föl är födda på BH här i dagarna,maila dom så sänder dom säkert över lite bilder eller vänta ett tag så uppdaterar dom sin sidan med bilder
Videon på Blue hors och videon från auktionen i KWPN har jag sett.

Tack för tipset om att maila för bilder. :bow:

Titta en gång till! Han stod med på Gränsbos hemsidas prislista när jag kollade för några veckor sedan... Han kostar 4000:- språng ,
5000:- 90dygn. Men man får vara beredd att ha en reservhingst i bakfickan om man väljer honom. Man kan bli nekad sperma om han har många påbörjade ston när man beställer!

Titta en gång till! Han stod med på Gränsbos hemsidas prislista när jag kollade för några veckor sedan... Han kostar 4000:- språng ,
5000:- 90dygn. Men man får vara beredd att ha en reservhingst i bakfickan om man väljer honom. Man kan bli nekad sperma om han har många påbörjade ston när man beställer!
:bow: Hade inte ens tittat i prislistan då han inte hade någon egen sida på deras sajt eller var nämd på deras hemmsida i övrigt. Framsidan står det tex. fortfarande 2007 på...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Årets minsta överraskning var Blue Hors Zack som årets hingst i DWB 2014. Den KWPN-födde dominanten inom dansk dressyravel på senare år...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Gunnar
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 589
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik Jag har sålt en häst till en familj som absolut ville köpa den till sin dotter som förälskat sig i hästen. Dom har först fått ha den på...
2
Svar
25
· Visningar
5 102
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka