Blötmat som står framme

Sv: Blötmat som står framme

Om du med rumstemp menar ca 20 grader så funkar det med 12 timmar men olika katter kan ha olika syn på saken. På sommaren när det är varmt och kanske mycket spyflugor så blir tiden kortare.

Håller med föregående. Tills de äter upp den, i princip.
Man ska ju inte lägga upp en hög och förvänta sig att de klarar sig i flera dar, direkt. Men man behöver inte vara orolig att man måste byta fyra ggr om dagen heller. Då har man bra kräsna kissar.

OK. vi har en katt som kommer och går som han vill (och äter när han vill) Men då verkar det ju inte vara nån fara om maten blir ståendes ett tag på dagen :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag vill ju helst att Norris äter en blandning av torr och våtfoder, lite torrfoder för tänderna och för att det kan stå framme för...
Svar
4
· Visningar
262
Senast: sthu
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
379
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 939
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka