Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ger min pålla betfor på kvällen, blötlägger naturligtvis,o brukar lägga i morötter i kvällshinken oxå. Nu har en kompis sagt att det inte är bra att blötlägga morötter, vet någon om detta är sant, och i så fall varför??
Tror precis som Pinky. Kanske de inte ska ligga för länge då morötterna blötnar och blir slemmiga när de legat i blöt för länge. Men det ska nog vara bra länge och inte som i ditt fall kvällen före.
Nä, jag trodde inte heller att det var nån fara, men när min kompis sa så tänkte jag att jag skulle kolla om nån visste om det låg något i det. Tack för era svar, nu kan jag fortsätta mata pållan med morötter!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.