Blommande hängväxter

MinIan

Trådstartare
Jag var på en affär. såg massa hängväxter, eller massor och massor. några var det. men typ alla blommade inte och dom skulle aldrig få blommor.

men jag är ute efter en hängväxt som blommar, som jag ska ha inomhus i en kruka hängandes i fönstret.
för det ser lite tomt ut..
har ni några förslag?
gör ingenting om dom är lättskötta också :angel:

kom gärna med bild samtidigt så slipper jag googla bara för att se bilden.
men orkar ni inte så kom bara med ett namn, vill ha många förslag!!
:banana:

Sv: Blommande hängväxter

Inga bilder tyvärr, men Hoya wee bella är fin tycker jag!

Ampelliljan har ju vita små stjärnor till blommar... Och vandrande juden har ju också vita små blommar... Men de blommar ju inte jämt...

Hängpelargoner är väldigt fina, men säsongen kanske börjar ta slut för dem.

Vårdar man dem bara rätt så håller de sig fina i flera år, kanske inte blommande hela tiden, men bladen är fina.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka