Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som äger eller har bra info ändå om Blomet-släpen? Funderar på att eventuellt köpa en "Grafit" men har inte hört så mycket om släpet. Verkar prisvärt och jag gillar att det är i trä istället för glasfiber.
jag har haft ett Blomertsläp, i glasfiber dock.
Tyckte det var superduper bra, vet inte hur de i trä är, men vet att jag tyckte de verkade väldigt prisvärda.
Hade en massa broschyrer och information för nåt år sen, ska se om jag hittar det..
Har precis beställt hem kataloger, det som frestar är att man kan köpa till kombiramp på vissa modeller. Någon som vet hur dörren ser ut? Är den delad eller hel?
Får nog köra iväg och titta på dem, såg att de låg i krokarna (Helsingborgsområdet)
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Pudlar behöver generellt få tänka lite åtminstone för att ha ett så bra hundliv som möjligt men inte behöver du träna lydnad på klubben...