Men wow! Ett ombyte bara!
Jaa! Så duktig!
Sen kom hon hem och bajsade i brallan men hellre att det händer hemma

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wow! Ett ombyte bara!
Tyckte det blev mycket färre olyckor på fskHur ska man tänka när de börjar förskolan igen? Har era barn som redan börjat varit helt torra hemma innan de går tillbaka? Våra barn börjar igen på måndag och är absolut inte olycksfria hemma, de har heller inte kalsonger på sig än utan bara byxor. Jag tänker mig ju att det troligtvis kommer bli en del ombyten den första tiden på förskolan oavsett, men det hade ju känts skönt om det var stabilt hemma först.
Ja, vi har inte heller rutinkissat, mest för att det aldrig kommer något då, men förhoppningsvis kan de lära sig det efter ett tag! Och kanske bli inspirerade av de andra barnen.Tyckte det blev mycket färre olyckor på fskDe rutin-kissar mycket mer där, hemma körde vi bara efter när barnet själv sade till/kände efter.
Igår var vi iväg hela dagen utan blöja! Åka bil ca 45 min enkel väg, lekplats, restaurang och bad. På lekplatsen var det för mycket kul att göra så där blev både kläder och skor genomblöta av kissUtöver det gick det toppen! Vid badet sa han själv ”gå på toa” när han satt i vattekanten och höll sig tills vi kom till pottan
Sen glömde han bort sig igen vid kvällsfikat hemma men då var han supertrött efter dagen. Torr blöja i natt och morgonkissen på toaletten. Så definitivt framsteg!
Vi har kört ca 10 dagar.
Hur ska man tänka när de börjar förskolan igen? Har era barn som redan börjat varit helt torra hemma innan de går tillbaka? Våra barn börjar igen på måndag och är absolut inte olycksfria hemma, de har heller inte kalsonger på sig än utan bara byxor. Jag tänker mig ju att det troligtvis kommer bli en del ombyten den första tiden på förskolan oavsett, men det hade ju känts skönt om det var stabilt hemma först.
Det är alltid en lycka!Ongen kom hem i samma kläder som vi skickade henne till förskolan i idag!![]()
Det är alltid en lycka!![]()
Min unge har gått två dagar utan blöja på fsk nu. De första två dagarna ville han ha blöja innan han gick dit och då fick han det. Han har gått med shorts utan kallingar. Bara ett ombyte med hem per dag!Hur ska man tänka när de börjar förskolan igen? Har era barn som redan börjat varit helt torra hemma innan de går tillbaka? Våra barn börjar igen på måndag och är absolut inte olycksfria hemma, de har heller inte kalsonger på sig än utan bara byxor. Jag tänker mig ju att det troligtvis kommer bli en del ombyten den första tiden på förskolan oavsett, men det hade ju känts skönt om det var stabilt hemma först.
Ja, det känns som att man får räkna med fler olyckor där i början! Jag kanske också skickar dem utan kalsonger då till att börja med, de hade inga synpunkter på det från er förskola?Min unge har gått två dagar utan blöja på fsk nu. De första två dagarna ville han ha blöja innan han gick dit och då fick han det. Han har gått med shorts utan kallingar. Bara ett ombyte med hem per dag!
Jag resonerade som så att det börjar typ 4 barn om året där. 2 av pedagogerna har arbetar där över 30år. De har alltså hjälpt minst 120 barn, de kan nog hjälpa min oxå
Det vanligaste var att det blev lite olyckor i början på förskolan, svårt med en rörigare miljö sa de.
De hade ingen åsikt om det allsJa, det känns som att man får räkna med fler olyckor där i början! Jag kanske också skickar dem utan kalsonger då till att börja med, de hade inga synpunkter på det från er förskola?