Oj det låter som risky business att ge en flaska precis innan läggdags. Det hade jag aldrig vågat
Haha vi har inte slutat med det än och var inte så taggad på att ta tag i det i kombination med att sluta med blöjan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj det låter som risky business att ge en flaska precis innan läggdags. Det hade jag aldrig vågat
Vi kör omvänt, slutade med kvällsflaskan för att få torra nätter. Sen vägrade hon somna utan blöjan (går bra dagtid), så nu har vi blöja men ingen flaska.Haha vi har inte slutat med det än och var inte så taggad på att ta tag i det i kombination med att sluta med blöjan också
Här blir det kiss i sängen om hon inte kissar sent på natten tyvärr. Får nog börja fundera på att ta väck den jävla flaskan vid läggning
Men de flesta nätterna går det bra för då får hon kissa när hon kommer in till oss på natten
Med vår äldsta så tog vi upp honom för att kissa i samband med att jag och maken gick och la oss. Det funkade bra! Han (sonen då, inte maken ) var så pass vaken att han reagerade på vad man sa, men öppnade aldrig ögonen och sov definitivt så fort man lyfte upp honom från toaletten för att bära tillbaka honom