Blödning, vad kan det vara?

miss_kala

Trådstartare
Jag är inte gravid, men vill ändå lägga den här tråden här, eftersom jag känner mig mest hemma här. Dessutom har jag aldrig upplevt detta innan jag fick barn.

Min mens har varit väldigt klockren sedan den kom tillbaka. Det som har ändrats är att jag nu blöder mkt mer men har ingen värk alls. Innan jag fick barn var det precis det motsatta.

Idag upptäckte jag att jag blödde fast jag inte förväntar mens. Blödningen såg inte ut som vanligt heller, den hade lite annan färg och luktade mer blod. (ursäkta om jag är äcklig nu..) Har aldrig varit med om det förut och tyckte det var obehagligt..:cry: Har suttit o sökt på internet och hittat allt från cystor till livmodercancer..

Kan någon vänlig själ lugna mig? Hypokondriker som man är sitter jag redan och funderar på testamente...
Kan tillägga att jag inte äter p-piller.

Sv: Blödning, vad kan det vara?

Var det rent blod eller blandat med flytningar? Jag har upptäckt att jag får en "blödning" vid ägglossning!

Från fertilityfriend.com där det står om hur flytningarna ser ut under menscykeln:

Spotting: Record "spotting" when you have any pink or dark red/brown spots that leave a small mark on your underwear or pantyliner or that you only see when you wipe. If it does not require a pad or tampon, record it as spotting rather than menses. You may see spotting before or after your period, around the time of ovulation or around the time of implantation if you conceive.

Ok, hoppas verkligen att det är det då! Jag blir så fjantigt orolig så fort det är nåt..

Tack! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: malumbub
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 778
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för...
Svar
1
· Visningar
394
Senast: Lipperta
·
Övr. Barn Det varnas mycket om komplikationer och hur farligt det är att vara gravid när man lider av fetma. Fetma i sig är ju hälsofarligt. Det...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 299
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar