Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Inget farligt. Jag ser ut som att jag går på heroin
Mina armar ser ofta ut så efter blodprov. Har aldrig tänkt att det skulle kunna vara nåt farligt. Tror många blir så?
Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Men fy
Visa bifogad fil 78985
Jag brukar också se ut sådär efter att jag tappats på några rör.Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Samma här trots lättstucken (telefonen ändrade till lättstyckad...)Jag brukar bli blå en bra bit ner på underarmarna Svårstucken är jag också, mitt elände.
Samma här trots lättstucken (telefonen ändrade till lättstyckad...)
Blöder lätt och mycket.
Ser alltid ut sådär när jag blivit stucken!Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Nej, ofarligt. Det blir så när nålen punkterat ett blodkärl.Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Det är ett blåmärke. Blåmärken är ofarliga.Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Jag också, det är kvar fortfarande och då har det gått två veckor sedan sprutan.Jag fick ett litet blåmärke efter corona-spruta nummer två.
Jodå när de lyckas pricka fel på mig ser jag ut sådär. Annars får jag mest mindre blåmärken.Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985