Minns inte hur länge mitt var kvar. Men någon vecka i alla fall.Jag också, det är kvar fortfarande och då har det gått två veckor sedan sprutan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns inte hur länge mitt var kvar. Men någon vecka i alla fall.Jag också, det är kvar fortfarande och då har det gått två veckor sedan sprutan.
Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Jag blir ofta sån när de sticker migSåhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
Visa bifogad fil 78985
Jag var hos en särdeles klantig provtagare i veckan, och är därför blå i armvecken, på handryggen på ena handen och på ena foten. Nog för att jag är svårstucken men att två personer sticker på fyra olika ställen mer än två stick per ställe... aj Tyvärr inte mycket att välja mellan för werlabs blodprover.Så där kan det bli när någon mindre skicklig varit framme på blodgivningscentralen. Det är ju en rätt grov nål också, när de då härjar runt och jagar kärlet blir det ... ja, mindre vackert.
Föredrar vid dessa tillfällen långärmat
Tog prover igen ganska nyligt (samma person) och då blev det ingenting alls
Jag var hos en särdeles klantig provtagare i veckan, och är därför blå i armvecken, på handryggen på ena handen och på ena foten. Nog för att jag är svårstucken men att två personer sticker på fyra olika ställen mer än två stick per ställe... aj Tyvärr inte mycket att välja mellan för werlabs blodprover.
Om man lägger tryck på vikta kompressen när nålen dras ut brukar det bli mindre märke. Och håll kvar trycket en liten stund.
Sen kan det vara annat som gör att det blir ”blå” märke.
Sen kan det vara annat som gör att det blir ”blå” märke.
Jag var hos en särdeles klantig provtagare i veckan, och är därför blå i armvecken, på handryggen på ena handen och på ena foten. Nog för att jag är svårstucken men att två personer sticker på fyra olika ställen mer än två stick per ställe... aj Tyvärr inte mycket att välja mellan för werlabs blodprover.
Inte alltid. Det beror också väldigt mycket på hur blodkärlen är och det kan vara mycket olika från gång till gång.Beror på hur skicklig den som sticker är
Japp, hjälpte inte.Provade de med värmekudde att hålla i handen och på stickstället? Det hjälper att vidga kärlen.