Blöder när jag går på toa

L

Lajten

Hej!
Väldigt pinsamt detta tycker jag. Har googlat lite, men inte hittat vad jag sökte, så tänkte att någon av er kanske kunde hjälpa till?
Som rubriken lyder så blöder jag när jag går på toa, ur själva vaginan. Blöder när jag gör nummer 2, och slutar blöda direkt efter att jag varit på toaleten. (behöver alltså inte ha trosskydd eller liknande).
Har haft sex med samma kille hela tiden, och är kollad för klamydia. Äter mini-p, då jag inte tål cerazette (mår illa va dem). Har gått på mini-p i lite mer än ett halvår. Mini-p är väldigt "svaga", och man ska helst ta dem på exakt samma tidpunkt varje dag. Tyvärr har jag missat detta några gånger, och haft sex ändå. Tror ni att jag kan vara gravid, eller vad är det frågan om? :confused:

Sv: Blöder när jag går på toa

Blöder du varje gång som du gör nr 2?
Har du kanske bara typ en mellanblödning som visar sig för att trycker på lite?:p
Jag har också blödit ibland efter jag gjort nr 2 för jag har fått som en mellanblödning eftersom jag hoppar över varannan mens (Min barnmorska sa att jag skulle göra det). Så jag tror inte att du behöver oroa dig:)

Ja, det gör jag.
Hade min mens för ungefär en vecka sedan, och sen har de varit såhär sedan dess.
Okej, tack för svaret! :bow:

Avvakta, annars om du verkligen vill vara säker så gör du ett graviditetstest:)
Men som sagt eftersom du tar mini p och du har missat det några ggr så tror jag på mellanblödning! Men du har inte missat att ta dem? Bara missat att ta dem exakt samma tid eller??

Alltså, jag brukar ta om 18.00 varje dag. Men vissa dagar har jag glömt det, och ibland kan det ha gått så lång tid som till dagen efter innan jag tagit dom. Men jag tar ju alltid igen dom som jag har missat eller vad man ska säga.

Vad jag vet så ska man inte bli gravid om man råkar ta dem senare, utan man ska ta dem direkt då när man kommer på det, om det inte gått flera dagar förstås. Då bör man oroa sig.
Du kanske ska börja ta dem direkt på morgonen? Jag tar alltid mina p-piller direkt när jag vaknar, annara hade jag definitivt glömt dem!:D

Haha, tror att det hade varit ännu större risk att jag glömde dom då, eftersom att jag iprincip alltid försover mig, och flyger upp ur sängen i raketfart! :rofl:

Haha, ingen bra idé då:D Du får komma på nått så att du inte glömmer dem!:D
Men som sagt, jag tror på mellanblödning, men vill du vara 100 % säker så gör grav.test!

Haha, ja :D
Yesyes, ska vänta ett tag till, så får vi se vad som händer! :)
Tack för svaren! :laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka