Blockera mig från Bukefalos

mauxdivers

Trådstartare
Hej!

Eftersom jag missbrukar Bukefalos (använder det på ett osunt sätt, låt oss säga genom att t.ex tvångsmässigt ta reda på uppgifter om oförsiktiga privatpersoner - dock utan att någonsin använda dessa uppgifter i andra sammanhang), och har gjort det i åratal, undrar jag om det går att blockera min IP-adress från att ha tillgång till sajten?

Jag har givetvis försökt ha Föräldrakontroll på datorn, men det är tyvärr inte en möjlighet eftersom internet blir extremt långsamt då.

Obs. Trollar inte.

Hej!

Eftersom jag missbrukar Bukefalos (använder det på ett osunt sätt, låt oss säga genom att t.ex tvångsmässigt ta reda på uppgifter om oförsiktiga privatpersoner - dock utan att någonsin använda dessa uppgifter i andra sammanhang), och har gjort det i åratal, undrar jag om det går att blockera min IP-adress från att ha tillgång till sajten?

Jag har givetvis försökt ha Föräldrakontroll på datorn, men det är tyvärr inte en möjlighet eftersom internet blir extremt långsamt då.

Obs. Trollar inte.

Det går nog bara att blocka så att du inte kan skriva, men läsa kommer du ändå kunna göra. Det är i så fall att spärra/blocka via webbläsaren som gäller.

Alternativet är att du söker hjälp för att få bukt med det här beteendet, om du vill sluta. Annars är väl risken att det återkommer i andra sammanhang, skulle jag tro.

Det finns hemsidor man kan använda för att låsa andra hemsidor med under en viss period. Kommer dock ej ihåg namnet.
Används mest av studenter som ska plugga utan att kolla facebook tror jag ;)

Liknande trådar

Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 428
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama