blivit hundägare!!!

S

semlis777

äntlihen har jag blivit hundägare:love: :love: till en liten jämt/hedehundvalp 3månader,hon e bara så söt!!:love: :love: men hon gillar inte att hon inte får ligga och sova i våran säng.

Sv: blivit hundägare!!!

Grattis till tillskottet!

Det där med sängen känner jag igen :smirk: När jag fick min Nona för ungefär ett halvår sedan hade jag bestämt att hon INTE skulle få vara i sängen.Och så hade vi det i två månader... Så hälsade jag på mina föräldrar över jul-nyår och eftersom hon inte fick vara i sofforna dår bestämde jag att hon kunde få vara i sängen. Men bara hemma hos föräldrarna, INTE i min lägenhet :angel: HA! som om det går att sluta ha världens snuttegull i sängen efter att man en gång börjat! Så nu somnar hon med huvudet på en av mina kuddar varje kväll :love: Så kan det gå!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag läser jämt och ständigt i mitt facebookflöde om hundar på rymmen. Inlägg om hundar som springer ensamma lösa mitt i stan eller i...
2
Svar
39
· Visningar
2 445
Senast: DeCloe
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama