Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag brukar hoppa in de på små stockar och kanske gå igenom vatten när de är tre på hösten/vintern, sen fortsätter man när de är fyra så de är redo för debutantklass till våren. Det är ju inte alla som blir det, men de flesta brukar bara tycka det är kul
Det behöver inte vara så komplicerat, nu har jag tur som har terrängbanan på ridavstånd, men jag brukar hänga på en äldre häst och ta någon stock på vägen när man ändå rider ut. Var bara noga med att inte göra det för svårt så hästen lär sig att man kan stanna eller springa vid sidan, hoppa på breda hinder så det finns plats att vingla lite
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...