Blir utloggad när jag ska kolla notiserna ibland

nickan1

Trådstartare
Ibland loggar jag in och sen när jag håller musen över notiser så kan jag bli utloggad upprepade gånger, får meddelandet att du måste vara inloggad för att göra detta. Sen kommer inloggningsrutan upp. Det händer inte alltid men ibland. Som mest har jag blivit utloggad 5 gånger på raken. Detta har hänt både när jag loggat in från min mobil och min dator. Någon annan som har det problemet? @Gunnar har du hört något om detta?

Har inte hört om det från någon annan. Skumt. Har du provat med ctrl+F5 på datorn så det inte är något gammalt cachat som ligger och ställer till det. Går klockan på datorn rätt, vet att sådant kan ha ställt till det för länge sedan.
Tror inte riktigt på några av mina förklaringar. Återkom gärna om det löser sig eller om problemen kvarstår.

Har också haft samma problem vid flera tillfällen sista månaden! I det värsta fallet för min del fick jag logga in igen 11 (!!) gånger innan jag kunde kolla notiserna :(

jag har också råkat ut för detta . har mac och klockan går rätt (;) )
Och det uppkommer även om jag loggat in utan andra flikar / sidor liggande i bakgrunden .
har också iphone. Kan det ha med safari specifikt att göra?

Ibland loggar jag in och sen när jag håller musen över notiser så kan jag bli utloggad upprepade gånger, får meddelandet att du måste vara inloggad för att göra detta. Sen kommer inloggningsrutan upp. Det händer inte alltid men ibland. Som mest har jag blivit utloggad 5 gånger på raken. Detta har hänt både när jag loggat in från min mobil och min dator. Någon annan som har det problemet? @Gunnar har du hört något om detta?

Det är jättebra om ni talar om sådana här saker så fort som möjligt. Det verkar i alla fall inte ha någon koppling till den nya stilen, då problemen funnits innan den lades in.
Förhoppningsvis kan den forumuppdatering som jag precis genomfört kanske lösa problemen.

@Gunnar har vid något tillfälle testat att tömma cachen men det hjälpte inte. Klockan går rätt. Får se om det blir bra nu efter uppdateringen då annars så återkommer jag.

Har ni provat att kryssa i "Fortsätt vara inloggad"-rutan. Fungerar det eller loggas ni ut ändå?

Så hade jag det för ett par veckor sedan, på mobilen eller ipad, minns inte vilket. Men det självläkte på ett par dagar.

Jag är inloggad och har rutan ikryssad, men kommer inte åt notiserna utan ser bara att det är x antal, men får felmeddelande när jag trycker på Notiser.

Har inte hört om det från någon annan.
Har hänt ofta för min del senaste tiden. Jag loggar in, tänker gilla ett inlägg eller svara i en tråd, får besked om att jag måste vara inloggad, loggar in igen, gör nåt, läser, tänker gilla ett inlägg, får besked om att jag måste vara inloggad... etc.

Det hände mig nyss! Efter 6 inloggningar sket jag i mina notiser, och när jag skriva ett inlägg tog det 3 gånger innan jag kunde skicka iväg det.

Jag har haft samma problem som @Nickan, men det var för ett tag sedan. Nu fungerar det.

Däremot har jag problem att logga in. Det händer inget, så jag får göra om flera gånger.

Jag tror inte att jag får alla notiser, men det är jag inte säker på.

Nu har jag försökt logga in, och kolla mina notiser 10+ gånger senaste 5 min!
Blir utslängd hela, hela tiden! Även när jag bara försöker att logga in! :rage:

Hände mig också igår igen precis som för @Dressyrtjejen_97 , har det varit ytterligare uppdateringar av forumet det senaste @Gunnar ? Dock lyckades jag efter två inloggningar att kolla mina notiser utan att bli utslängd.

Ni kan pröva att klicka bredvid inloggningsrutan för att se om den inte försvinner. Det har hänt mig några av de gånger det där inträffat. Jag har faktiskt varit inloggad trots att inloggningsformuläret kommit upp.

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Bukefalos Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller...
Svar
6
· Visningar
664
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila
  • Uppdateringstråd 30