Blir så trött!!

S

Stina_91

Vad jag blir trött på min ponny igår när jag skulle ta ut honom i hagen vill han absolut inte gå. Han gör så i bland och det är så jobbigt höll säkert på i en halv timme! något som vet vad man kan göra orkar inte bråka med han i dag med :(
 
Sv: Blir så trött!!

Vad jag blir trött på min ponny igår när jag skulle ta ut honom i hagen vill han absolut inte gå. Han gör så i bland och det är så jobbigt höll säkert på i en halv timme! något som vet vad man kan göra orkar inte bråka med han i dag med :(


Bra märkliga dom kan va ibland...
Går han ensam ?
eller är dom andra hästarna inte snälla vid han?
Är de andra redan utsläppta?annars kanske det hjälper om nån annan redan har gått ut..?
 

Liknande trådar

Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
410
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 751
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp