Blir så förbannad!

R8n

Trådstartare
Tänk grannen har inte tagit in sin katt ännu. Och den som flyr så fort det smäller:crazy:

Var upp med katten och ringde på men hon öppnade inte. Så nu är katten utanför och hon har fest:crazy:
Vad gör man som djurmänniska man är?
Får ju inte ta in katten för mor så det blir det inte tal om, och inte heller kan jag släppa in katten i ingången för det finns en "katthatare" här.

Sv: Blir så förbannad!

Du får försöka se det från den ljusa sidan:
Den kanske mår ännu sämre inne i en lägenhet där det är fest och den inte kan fly.

Det var jag som misstog mig. Det var grannarna ovanför henne som spelade musik.

Var upp och ringde på dörren ännu en gång strax före 21:30 och då släppte hon in katten. Så den har varit inne under de värsta smällarna.

katter är mycket tåligare mot oljud än vad man tror. min katt brukar lägga sig och sova när jag spelar hög musik.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 539
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama