Blir så arg!!

skuggan_

Trådstartare
Kan börja med att säga att jag hatar allt djurplågeri, och ser jag nått så säger jag ifrån så nu till saken:

Gick hem som vanligt idag från skolan med ipod lurarna i öronen och så ser jag en grupp killar som står och håller på med nått kommer närmare och märker att det är en katt, först ser jag hur killen lyfter upp katten (killen såg ut som ett *** när han lyfte den:angel::devil:) Släpper ner den lika snabbt och när katten är påväg att gå tar han tag i svansen och drar den bakåt.:mad: Jag blir asförbannad och säger "Men vaf*n håller ni på med? Sluta dra katten i svansen, hur j*vla tröga är ni? VÄX UPP! Fick höra att en massa "fina" ord efter det men det är det värt!

Jag tycker inte jag överreagerar, vad tycker ni?

Sv: Blir så arg!!

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte meningen med såna här trådar? Det är ju en självklarhet att du inte överreagerade..

Jag tycker inte jag överreagerar, vad tycker ni?

Nej, jag tycker knappast du överreagerade (det tror jag ingen här tycker). Jag hade blivit så fly förbannad så det finns inte om jag sett samma sak.

:bow::bow::bow::bow::bow:

rätta takter säger jag bara. att du överreagerade gjorde du då inte, jag hade nog blivit våldsammare :devil:

nä, men jag skulle nog ha reagerat på samma sätt som du, skulle aldrig acceptera det!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 848
Senast: Amk
·
Övr. Katt Hej, Det är så att jag och min sambo bestämde oss för att skaffa katt när vi flyttade ihop, det blev en kattunge från stället där jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 458
Senast: anna_panna
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
27 818
Senast: mandalaki
·
Utrustning Jag köpte en ny häst i slutet av augusti. Det är en väldigt grön 6-åring som saknade allt vad muskler heter. Han är glad och positiv på...
2
Svar
27
· Visningar
4 345
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar