blir galen!!

MinIan

Trådstartare
jag hade windows me förut.. då kunde man inte använda den här kabeln som man använder för å flytta bilder från telefonen till datorn..

så fick vi tag på 2000, och så gick det å installera..
men nu har jag försökt i minst 2 dagar å försöka koppla upp mobilen till datorn.. men det går inte, jag snackade med en kompis, hon sa, det kan ta lite tid, men det kommer..

jag lämnade mobilen och datorn i en hel dag.. sen kom jag tillbaka och den höll fortfarande på å jobba..

och jag har installerat service pack 4 (va nu det ska vara bra för)
men det skulle fungera bättre då.. men det gör det inte!!


snälla, finns det någon som vet vad jag ska göra??

har en nokia 3220 men köpt en ny mobil nu.. men jag skulle vilja ha alla bilder som jag har i den mobilen till datan.. så inget går förlorat!:eek:
 
Sv: blir galen!!

Har du installerat programvaran som följde med telefonen eller som finns på tillverkarens hemsida?
 
Sv: blir galen!!

Dags att maila nokias support? =) Har tyvärr (?) ingen nokia själv så jag kan inte hjälpa dig längre än såhär. Lär ju finnas andra här som har nokia dock.
 
Sv: blir galen!!

mm, ska vänta till ikväll då alla har tid å vara online, får se då om jag får nå mer tips.. annars blir det support..
 
Sv: blir galen!!

En liten undran bara: är du helt hundra på att du har rätt sladd?
När jag skulle köra min Nokia med PC Suite via IrDa var det himla krångligt och jag fick lov att ställa in en del i själva telefonen för att få det att funka. Vet inte hur det är med just din telefon och dem där kablarna men med min gamla som kördes via kabel fick man installera själva datakabeln manuellt.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: Badger
·
Bukefalos Jag har senaste par dagarna haft problem med att posta nya trådar från mobilen genom Firefox, då jag inte kan välja ett prefix att lägga...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Caoimhe
·
IT & mobiler Jag själv är inbiten iPhone-användare, men försöker hjälpa min mamma att få ut bilder ur hennes S8. Jag gick bet över telefon, men när...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp