Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Crystal crown. Tror dock att det kanske var tillfälligt att dom hade det men borde finnas andra som har annarsÅåh var är detta från?! ❤![]()
Crystal crown. Tror dock att det kanske var tillfälligt att dom hade det men borde finnas andra som har annars.
Var hittar man det?Hoppsan bilden försvann visst!
Visa bifogad fil 61385
Är det också Kyro?...och har precis köpt ett superfint med grå, stora stenar. Har dock inte tagit någon egen bild på det men här är produktbild
![]()
Det är ett ps of Sweden som tyvärr har utgått ur deras sortiment.Var hittar man det?
Aha, synd, tänkte sambon kunde få lite julklappstips sådär nu när jag rätt nyss köpte ett schabrak som skulle matchat fintDet är ett ps of Sweden som tyvärr har utgått ur deras sortiment.
Jag köpte det begagnat ihop med ett schabrak som har samma färger (ES Emerald) i födelsedagspresent till dottern.
Det har blivit ett favoritschabrak och även pannbandet är en favorit hos alla, inklusive dottern. Pannbandet är dock ganska ömtåligt, skall erkännas.
Men jag tycker nog att de är väl dyra. Nu önskar sig den andra dottern ett fint pannband i "rainbow" och det lyckades jag komma över på rea på black Friday.
Men tipset om Kyro var bra, synd jag inte kände till det. Lite mer humana priser!
Och jättefina!!
De har kanske något liknande på psofsweden-hemsidan som du gillar annars?Aha, synd, tänkte sambon kunde få lite julklappstips sådär nu när jag rätt nyss köpte ett schabrak som skulle matchat fint![]()
Runt 42 cm tror jag. Beroende på märke.Nu har jag beställt ett bling pannband från Kyro. Hoppas det kommer att passa! Någon som vet på rak arm hur långt ett strl full pannband brukar vara?![]()
Ja, i förhållande till priset är det verkligen uruselt.Jag har inte haft bling sen senast jag köpte från PS och det var den sämsta kvalitet jag varit med om... har ett likadant som @prinsessfeminist men stenarna trillade ut attjag tittade på det typ.Visa bifogad fil 61395
Ja, i förhållande till priset är det verkligen uruselt.
Nu tror jag (?) att de nyare modellerna är bättre. De små stenarna verkar sitta löst. Kanske är det mer hållbart med större?
Det finns ju som sagt andra, lite billigare märken som är minst lika snygga.
Jag tror jag följer @Freazers exempel!
Vilken färg fastnade du för?
Nej, Alequi. Lite dyrare men köpte på 30%-rea på Black Friday så blev helt ok ändå.Är det också Kyro?