Bling bling pannband!

Laivine

Trådstartare
Ska köpa ett blingbling pannband tänkte jag, vill inte ha ett OS för det har jag inte råd med, men ett som glänser mycket:)
In med bilder och skriv vart ni köpt det och pris=)

Sv: Bling bling pannband!

Finns några snygga på ponnyprakt.se.. ok.. 1.650 kr är mycket men finns ju billigare varianter där med. Fast såg nu att det inte finns på lager.. men kommer säkert..

Jacson har nyligen fått in nya, blingbling-pannband som är billiga och riktigt snygga!! Ligger på runt 2-300 de jag såg på och vi var helt övertygade om att de skulle ligga i pris med OS tills vi såg prislappen :D :banana:

Jag har ett från TEW som är snyggt! Blinkar bra men inte så pråligt. Kostade typ 300.

Sen har GG ett också, kostar väl ca 300 det med.

Victovie: Tack, får kanske ta en tripp till flyinge då ;)

Centaur: Var har du hittat de pannbanden? Internetshop kanske? :)

Vad e det för pannband? Har GG också Bling bling?:)
Har aldrig hört talas om märket TEW innan :p - vad står det för?

snor tråd lite..

Smalt, mörkbrunt pannpand var hittar man de? Gärna v-format

näe det har jag missat:P eller var det det du hade i ridhuset som du köpt på globen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: Krålus
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka