Blått/gult/rött?

T

T3ss

Okej.. Om jag går in och kollar på alla inlägg jag skrivit... Då brukar det vara blått om någon skrivit sen jag var in sist.. Å någon annan färg om ingen skrivit. Nu då jag kom in så var en av mina trådar med rödfärg istället för blått.. vad innebär det? Så var vissa av trådarna gula med....

Sv: Blått/gult/rött?

Jag tror att den där lilla grejen bredvid trådarna blir röd om det är en populär tråd, som många skriver i.

Aha.. Okej... Tack för svaret... Var typ orolig att tråden var anmäld eller något liknande :)

Gud va ja e seg :p Hittade längst ner på forumsidorna förklaringen till färgerna :)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 606
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar