@Blacksmithfarm har kommit halvvägs genom första i främlingen, jag har kommit in i läsandet igen tror jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle kunna funka för mig om vi säger söndag (det var det där med att ha boken dårå )Hur går det för alla med Pratchett? Jag har kollat upp den och det finns fyra delar i boken. Del ett till i helgen, hur ser det ut för folk?
Det skulle kunna funka för mig om vi säger söndag (det var det där med att ha boken dårå )
@Vira @Blacksmithfarm @Monstermom Hur går det för er med The Colour of Magic? Jag läste del ett och lite av del två igår. Är fast!
Samma för mig som för @Da Killa , ingen bok (än...?), heller ingen bil - min varnar för oljenivån, pappas är enormt sönder, och mammas blev stulen av pappa för älgjakten... Så sitter här tills både tid och bil finns tillgänglig att inspektera Stora Biblioteket. (Lilla Biblioteket - där jag röstade igår - har inte så mycket... böcker...)
Men vi ska kaaaaanske till stan idag. När pappa kommit hem... Vilket har sagts varje dag sen i fredags! Men kanske idag ändå...
Åååååk dit! Den är rätt lättläst, så du lär ha läst tom del ett om du bara får boken i veckan.
Jodå, får jag som jag vill så åker vi idag - svårigheten är att just få som jag vill... Om inte annat vill jag ju köpa olja till min bil så jag kan få bestämma mer själv!
Känner mig som 14 år igen varje gång jag är här, helt omöjligt att resonera med mina föräldrar.
Men det ska gå! Förr eller senare...
Men kan inte du ta bilen och åka om de inte vill då? Eller har de sån där försäkring att man måste vara över 24 för att få köra den?
Huh eller va, du menar att du inte ÄR 14?
(@Monstermom Varför är tyskar överhuvudtaget på besök hos dina föräldrar, om du är den enda som kan kommunicera med dom?
Das stimmt!@Monstermom Så då parkerar dom sig hos några som inte kan tyska? Och dom kan inte engelska?
@Vira @Blacksmithfarm @Monstermom Hur går det för er med The Colour of Magic? Jag läste del ett och lite av del två igår. Är fast!