@Killaloe Betyder din lajk att du är på? Eller vill du bara läsa Pyramids?
Jag kan i princip läsa vilken som helst av böckerna bara den finns på svenska Det var så länge sedan jag läste en del av dem så jag kommer typ inte ihåg något ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Killaloe Betyder din lajk att du är på? Eller vill du bara läsa Pyramids?
Jag kan i princip läsa vilken som helst av böckerna bara den finns på svenska Det var så länge sedan jag läste en del av dem så jag kommer typ inte ihåg något ändå
Jag har en FET svacka och tänkte börja läsa lite Discworld. Vilka är på? När? Tänkte den här:
The Colour of Magic eller Magins färg
Mammas @Monstermom @Blacksmithfarm @Sasse @Vira
Vilka andra är på? @Barret ?
@Snurrfian
Jag tycker att drömbokhandel behöver ungefär halva boken för att komma igång och bli intressant
Annars kan jag rekommendera Den trettonde historien för det är en helt fantastisk bok Fyren mellan haven är också en himla fin bok, så det är även det ett tips från mig
det var min plan hela tiden...Alltså det är inte schysst att tipsa om sådana där böcker Jag har faktiskt annat att göra än fastna två timmar i en helt fantastisk bok!
Waaah! Inte läsa Pratchett utan mig!
Kan inte nu. Men det kommer väl fler böcker.
Om inte annat kan jag diskutera låååångt efter er andra, när jag väl kommit åter till civilisationen.
Den trettonde historien! Drömbokhandeln blev bättre men jag fick anstränga mig för att läsa ut den...det var min plan hela tiden...
Vilken av dem fastnade du i
Den trettonde historien! Drömbokhandeln blev bättre men jag fick anstränga mig för att läsa ut den...
Hur länge ska du vara i obygden egentligen?!
Waaah! Inte läsa Pratchett utan mig!
Kan inte nu. Men det kommer väl fler böcker.
Om inte annat kan jag diskutera låååångt efter er andra, när jag väl kommit åter till civilisationen.
Vette fanken. Skulle redan åkt hem! Blir väl kvar här...
(Jag är hos mina föräldrar, de är en bra bit norr om 'pensionär' och har samlat på sig "du måste hjälpa med det här också"-saker sen sist jag var upp. Svårt att säga "nä, får ni fixa själva gammskruttar! " ... Så jag sitter här i skogen och pysslar med svåra saker som att byta glödlampor, skjutsa till läkare, osv. )
Ja, vad kör vi för DL? Jag har läst lite i den redan men min book slump kom i vägen....
Det var för övrigt den boken som jag började läsa och sedan när jag funderade på den inte kunde komma på om det var en bok eller skruvad dröm.
Alltså, jag har ju inte boken så jag behöver ta mig till biblioteket innan jag kan vara med på läsningen. Så jag siktar på att fixa det på måndag eller tisdag nästa vecka Sen funkar vad som för min del.
Ok, sätta något till nästa helg kanske? Hur långt läser ni på några dagar?
Fast du, eftersom du surfar här har du väl en smartphone? Vill du ha steg-för-steg-anvisningar för hur du fixar ner boken till telefonen?
Det var för övrigt den boken som jag började läsa och sedan när jag funderade på den inte kunde komma på om det var en bok eller skruvad dröm.
Typiskt bra att ha ett snällt barn som fixar allt sånt svårt
Men du, ni har väl bibliotek i obygden?
Jag har en FET svacka och tänkte börja läsa lite Discworld. Vilka är på? När? Tänkte den här:
The Colour of Magic eller Magins färg
Mammas @Monstermom @Blacksmithfarm @Sasse @Vira
Vilka andra är på? @Barret ?