Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntrum? Var hittar man det?Jag har haft Elgigantens väntrum tickandes en kvart nu. Håll tummarna att jag får fatt i en ny telefon. Min gamla har inte mycket ork kvar...
Väntrum? Var hittar man det?![]()
Aha! Jag har inte lagt nått i varukorgen än, så då förstår jag att jag inte ser detDet är typ en sida som laddar om av sig själv i väntan på att jag ska få plats i kassan, enkelt förklarat![]()
Aha! Jag har inte lagt nått i varukorgen än, så då förstår jag att jag inte ser det![]()
Vilket hotell? Såg att Södra Berget skulle släppa imorgon för 500kr/natten!Jag köpte 4 hotellövernattningar i Sundsvall för halva priset.![]()
Jag blev utslängd från kassan på Elgigantenefter typ 45 minuter väntan..
Samma hände, men till slut så blev jag utslängdJag kom till kassan efter 1 h och 20 minuter men hann bara fylla i min adress, nu står det och tuggar bara![]()
Samma hände, men till slut så blev jag utslängdfår väl prova igen imorgon!
Börjar sidan på R och slutar på ajala?Happ. Kameran jag vill ha finns på rea på EN sida, där är den ca 3000kr billigare än vad den vanligtvis är på andra sidor. MEN just den sidan har fått lite halvdana recensioner...De har en fysisk butik inne i stan också, men att ta sig dit en sådan här dag.. Jag vet inte om jag orkar det.
Yep, precis den! Många som klagar verkar klaga på fraktkostnaden, och tja, den är ju som den är, men när det blir skriverier om dålig kundservice osv känner jag mig skeptisk, framförallt med tanke på vad kameran kostar.Börjar sidan på R och slutar på ajala?Där köpte jag min kamera (visserligen en billigare variant) och det gick hur smidigt som helst!